PoliticaFeatured

Rudy Lampe cu un ehemplar pa directora di Biblioteca Nacional“Na ocasion di 20 aniversario di Red Democratico 2003-2023”.

Rudy Lampe

Riba 5 di mei ultimo e directora di Biblioteca Nacional di Aruba a risibi di Rudy Lampe un ehemplar di un compilacion di texto “Na ocasion di 20 aniversario di Red Democratico 2003-2023”.

Dia 30 di mei 2003 partido Red Democratico (ReD) a kedafundana Aruba. Ke men cu dia 30 di mei 2023 e partidoaki ta cumpli 20 aña di existencia. ReD a drentaparlamentona dos occasion, di 2005 pa 2009 y di 2017 pa 2021. ReDaasumiresponsabilidad den gobernacion di Aruba di 2017 te 2021.

Na ocasion di su 20 aniversario ta presenta e compilacionaki di comunicado di prensa di Partido ReD. E meta ta pa siribiesnancu tahasiinvestigaciontocantehistoria politico di Aruba. E por ta investigadornan di universidadnan, tanto local comointernacional, studiantenancu tatrahando nan tesis of simplementeesnancu tahacie pa hobby.

‘Back to the roots’ ta e idea tras di e compilacionaki, peseinosaincluisolamentecomunicadonan di e promeañanan di existencia di ReD. Ta cuminza cu un lista di tur loke a keda publica den prensa di 2003 te cu 2005 oraReD a drentaparlamento. Nos ta gradisi Carla Paris pa e trabaominucioso di e listaaki. Despues un seleccion di e promecomunicadonan di prensa di e partidoReD cu e ultimo tocante e rol di prensana Aruba, ya cu pa tin cambiono tadependesolamente di partidonan politico sinotambe di tin un prensaberdaderamenteindependiente. Pa finaliza ta inclui un copia di e statuten di Red Democratico, manera publica den Landscourant.

Related posts

K9 polis Jack mas cu un simpel cacho

EA News Author

Presupuesto 2021 di Pais Aruba ta den su proceso legislativo

EA News Author

Parlamentario Robert Candelaria Tin varios punto ainda pa wordo discuti den ley di ARUBIG

EA News Author

Leave a Comment

Whatsapp Message